شناسهٔ خبر: 76959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۲۸۰۰ مراجعه مردمی از ابتدای سال تاکنون

داودي در راستای اجرای سیاست های دولت در اداره کل راه و شهرسازی مازندران ۲۸۰۰ مورد مراجعه مردمی از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسيده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان از ثبت ۲۸۰۰ مورد مراجعه حضوری شهروندان در اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به منظور رفع مشکلات در حوزه فعالیتی راه و شهرسازی خبر داد.

داودی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت درخصوص بررسی خواسته‌های مردمی با نگاه حل مسائل و رسیدگی به شکایات متقاضیان با تکیه بر رعایت حقوق شهروندی در بحث طرح تکریم ارباب رجوع، ملاقات مردمی همواره در روزهاي سه‌شنبه هر هفته با حضور مدیر کل برگزار مي‌شود.

وی اظهار داشت: ملاقات مردمی مدیر کل در حوزه فعالیت‌های راه و شهرسازی این اداره کل در زمینه‌های مختلف اعم از مسکن مهر، ساخت ساختمان‌های دولتی، ساخت راه‌های اصلی و فرعی، ساخت و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، تهیه طرح‌های توسعه شهری و موارد قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ در حوزه شهرسازی و معماری و بازآفرینی و احیای بافت فرسوده و املاک و حقوقی است.

مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان عنوان كرد: از آنجا که رسیدگی به بخشی از خواسته‌های مردمی مستلزم آن است که مباحث مطروحه با صدور دستور مدیرکل علی‌رغم توجه معاونین، موضوعات به آن رسیدگی و حل مشکل شود. شهروندان در ملاقات مردمی هفتگی به صورت صورت چهره به چهره مراجعه و پس از استماع خواسته‌ها و شکایات مردمی از سوی مدیر کل در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی و دستور و پاسخ سریع به آن داده می شود و بر همین اساس این حوزه (بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان) از طریق حوزه‌های معاونین خواسته‌های مردمی را پیگیری و اقدام مي‌كند.