شناسهٔ خبر: 76988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

تکمیل زیر ساخت های استان تحول اقتصادی بدنبال دارد

h9ern3ZIbh8kAhQpFyA8TLB6ijfB7tDQkHwda8RH.jpeg مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت : با ارتقاء و تکمیل شدن پروژه های زیر ساختی استان رونق و تحول اقتصادی استان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با رییس و برخی اعضای هیات رییسه اتاق بازگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان بیان داشت : وجود پاپانه مرزی اینچه برون و ارتباط از طریق راه آهن سراسری بین الملی اینچه برون با کشورهای آسیای میانه موقعیت مناسبی را جهت بازرگانی بخش خصوص و سرمایه گذاران در حوزه صادرات و واردات ایجاد نموده است ،که در تلاش هستیم با تکمیل راه  آهن و ارتباط آن با خط سراسری کشور امور را برای سرمایه گذاری بیشتر و رونق اقتصادی در استان و کشور فراهم سازیم.

رییس شورای  هماهنگی حمل و نقل استان احداث لجستیک مرزی و ارتباط خط سراسری راه آهن اینچه برون به شاهرود و جنوب کشور از جمله طرح هایی است که از طریق مقامات عالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مرتبط دنبال می شود.

در این دیدار  علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان خواستار تسریع در تکمیل و زیر ساخت های استان خصوصاً ارتباط راه آهن اینچه برون به راه آهن سراسری شد.