شناسهٔ خبر: 7700 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری به استان فارس-۸

تمجيد نماينده لامرد و مهر در مجلس از آخوندي/ موسوي: نزدیکی به دریا می‌تواند ظرفیت حمل و نقل دریایی را در لامرد فراهم آورد

سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای ایلامی در همایش چشم‌انداز توسعه راه و شهرسازی جنوب استان فارس گفت: نزدیکی به دریا می‌تواند ظرفیت حمل و نقل دریایی را در لامرد فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به استان فارس، موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۶ خردادماه در همایش چشم‌انداز توسعه راه و شهرسازی جنوب فارس، وزیر راه و شهرسازی را وزیری ارزشی، جهادی، با ظرفیت بالای علمی و انباشت تجربی مناسب دانست و گفت: همایش چشم‌انداز توسعه راه و شهرسازی جنوب فارس با اهتمام جدی مقام عالی وزارت برگزار شد و فرصت مناسبی است که باید از آن بهره ببریم.

وی درباره ویژگی‌های منطقه لامرد توضیح داد: نزدیکی به دریا می‌تواند ظرفیت حمل و نقل دریایی را در لامرد فراهم آورد. تمرکز بر پس کرانه بیش از کرانه است زیرا زیرساخت‌ها در پس کرانه بیشتر فراهم شده اما باید با برنامه‌ریزی موقعیت‌های اقتصادی بیشتری فراهم آوریم. همجواری با صنعت عظیم پارس جنوبی نیز موقعیت خوبی برای انتقال ظرفیت‌های اقتصادی است.

موسوی به برخی دستاوردهای فعال شدن پالایشگاه پارسیان اشاره کرد و اظهار کرد: ظرفیت سرمایه‌گذاری بومی و نیروی فکری و انسانی مهمترین نقطه قوت منطقه است. ضمن اینکه منطقه اقتصادی لامرد با وجود پالایشگاه‌های خود زمینه ایجاد موقعیت اقتصادی را فراهم کرده است./

نظر شما