شناسهٔ خبر: 77007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور شركت در مراسم تشييع و خاكسپاری شهيد سپهبد حاج قاسم سليمانی

آمادگی راهداری و ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس جهت اعزام عزاداران به كرمان

سياهپور سياهپور از آمادگي كامل راهداري و حمل و نقل مسافر جاده اي استان فارس به منظور شركت در مراسم تشييع و خاكسپاری سردار سليمانی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس، جلسه بررسي آخرين وضعيت هماهنگي هاي انجام شده در زمينه اعزام عزاداران و عاشقان سردار شهيد قاسم سليماني به كرمان با حضور معاونين و روساي ادرات راهداري شهرستان هاي استان فارس برگزار شد.

سياهپور ضمن عرض تسليت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني و پاسداشت رشادت هاي آن بزرگ مرد مقاومت گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌اي استان فارس، كليه مراكز راهداري و پرسنل اداره كل آمادگي كامل در راستاي پشتيباني، اعزام و هرگونه خدمات لازم به صورت شبانه روزي براي تسهيل تردد  عزاداران و شركت در مراسم تشييع و خاكسپاري سپهبد شهيد، قاسم سليماني در كرمان دارند.

مديركل  راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس افزود: جامعه راهداري و حمل و نقل جاه اي  با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره در عمر با بركت انقلاب اسلامي در كنار مردم خدمت كرده و نقش بسزايي در برگزاري مراسمات و نيازهاي حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگي تاكنون داشته اند.

وي تاكيد كرد: معاونين و روساي ادارات و راهداري ها تا پايان مراسم تشييع شهيد حاج قاسم سليماني در استان كرمان با توجه به همجواري استان فارس و افزايش ترددها در جاده هاي مواصلاتي استان موظف اند به صورت شبانه روزي و با درنظر گرفتن همه امكانات موجود و افزايش گشت هاي جاده‌ای اقدام کنند.