شناسهٔ خبر: 77065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد

۶ هزار راننده جاده ای تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان

تریلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی رایگان برای ۶ هزار و ۳۳۶ راننده حمل و نقل عمومی جاده ای کالای این استان از سال گذشته تا ۱۵ دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد، اظهار داشت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای کالا، از سال گذشته طرح بیمه تکمیلی برای این قشر زحمت کش و خانواده آنان با همکاری شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به صورت رایگان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این راستا رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با در دست داشتن مدارکی نظیر کارت هوشمند رانندگی، شناسنامه و کارت ملی تا ۱۵ دی ماه سال جاری فرصت داشتند با مراجعه به انجمن های صنفی کارگری رانندگان سیستان و بلوچستان نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین گزارشات از مجموع ۹ هزار و ۱۸۹ راننده فعال استان در این بخش تاکنون ۶ هزار و ۳۳۶ راننده با سیر مراحل لازم، تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان فعالان این بخش قرار گرفتند.

کرد با بیان اینکه بيمه تكميلي رانندگان همواره يكي از مطالبات اين قشر زحمتكش بوده است، تصریح کرد: بعد از پایان مهلت تعیین شده در ۱۵ دی ماه سال جاری، هر دو ماه یکبار سامانه ثبت نام طرح بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای به مدت یک هفته مجدد فعال خواهد شد تا آن دسته از رانندگانی که در مهلت مقرر نتوانستند در این طرح نام نویسی کنند، با ثبت اطلاعات خود و همسر و فرزندان علی الخصوص فرزندان معلول و کم توان خود بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.