شناسهٔ خبر: 77133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان:

مشکل تردد مردم شهرک گاوداران حل شد

كانال سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان از رفع مشکل همیشگی مردم شهرک گاوداران زاهدان در هنگام بارندگی با احداث کانال هدایت آب، در کنار پل زیرگذر این شهرک توسط نیروهای راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ذبیح‌الله‌ میر اظهار داشت: بارندگی در شهر زاهدان جدا از شادمانی مردم از نزول رحمت الهی، سبب مسدود شدن پل زیرگذر به عنوان تنها مسیر ارتباطی مردم شهرک گاوداران به شهر می شد که این موضوع، سبب شد تا همکاران این اداره، با بسیج امکانات و نیروی انسانی، قبل از شروع موج بارش‌های زمستانه جدید، اقدام به احداث کانال در کنار این زیر گذر برای هدایت آب های سطحی کنند.

وی افزود: پروژه احداث کانال به عمق ۲ متر و طول ۴۰۰ متر توسط ۱۰ نفر از پرسنل راهداری زاهدان با استفاده از پنج دستگاه ماشین آلات سنگین در مدت یک هفته انجام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان ادامه داد: قبل از احداث این کانال، مردم شهرک گاوداران زاهدان در هنگام بارندگی با مسدود شدن مسیر ارتباطی مجبور بودند از محور جایگزین هامون - ثمر برای تردد استفاده کنند.

میر خاطر نشان کرد: همکاران ما در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان، كه وظيفه نگهداري، نظارت و مراقبت از محورهای مواصلاتی را  بر‌عهده دارند، با تمام وجود خدمت رسانی صادقانه و موثر به مردم شریف را بر خود وظیفه می دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.