شناسهٔ خبر: 77135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان قائم تویسرکان در آستانه بهره برداری است

عليزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی استان، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری تویسرکان و سایر مسئولین از روند اجرائی ساخت بیمارستان قائم بازدید به عمل آورد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، "محمد جعفرعلیزاده" در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان قائم (عج) تویسرکان اعلام کرد: این بیمارستان هم اکنون در مرحله نقاشی ساختمان قرار دارد و برخی از تجهیزات خریداری شده و آماده نصب است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی  افزود: تجهیزات اساسی به داخل پروژه حمل شده  و امروز گاز هم وصل خواهد شد و موتور خانه به طور ثابت راه‌اندازی می شود.

علیزاده با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی قائم(عج) تویسرکان یک بیمارستان جنرال است افزود: این بیمارستان به تمام تخصص‌های پایه که نیاز هر شهر، بخش ومنطقه است نظیر جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان مجهزخواهد شد و از بخش های متنوع تخصصی و درمانی مانند ایزوله، دیالیز، سی.تی. اسکن، آی.سی.یو، سی.سی. یو، آل. دی. آر، فیزیوتراپی، آندوسکوپی و غیره برخوردار خواهد بود.

وی عنوان کرد: اکنون با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل می‌شود که علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و خدمات پیمانکار تأکید داشت که این پروژه از مهم ترین مطالبات مردم است که هر چه زودتر باید  به افتتاح برسد.

محمد مهدی مفتح یادآور شد: جلسات متعددی با وزیر راه و شهرسازی،وزیر بهداشت و درمان و معاونین ایشان داشتیم که به نظر می‌رسد با یک برنامه زمان بندی بتوان پروژه را آماده بهره برداری کرد.

وی با اشاره به انجام کارهای جانبی مانند استخدام نیروی انسانی نیز گفت: ۱۰۰ نفر در آزمون اخیر وزارت بهداشت قبول شدند و مراحل استخدام آنها در حال انجام است و ۵۰ نفر دیگر در استخدام بعدی سهمیه این بیمارستان است که این پروژه از نظر کادر نیروی انسانی جهت بهره برداری بتواند تکمیل شود.