شناسهٔ خبر: 77142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد

ذخيره‌سازی ۲۰ هزارتن شن و نمک در راهدارخانه‌ها

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: براي بازگشایی محورها امسال ۲۰ هزارتن شن و نمک خریداری شده و در انبارها و راهدارخانه ها ذخیره سازی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد افزود: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای اردبیل مشکین شهر محدوده سه راهی صحرا، رضی به گرمی و گردنه حیران هم چنین مه گرفتگی در ورودی سرعین و محور خلخال به اسالم هستیم.

استقرار ۴۳۵ راهدار با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات راهداري در محورها و گردنه های استان

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل برف روبی و نمک پاشی مرتب جاده ها توسط راهداران را خاطرنشان کرد و افزود: ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محورها و گردنه های استان مستقر هستند.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مردم و مسافران حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روزهای برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی کرده و سفری ایمن داشته باشند.