شناسهٔ خبر: 77189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علي اصغر كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان خبر داد

اجراي عمليات راه‌سازی واريانت چشمه چاهي محور ايلام- سيروان

94467.jpg علي اصغر كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان از ادامه عمليات اجرايي پروژه راه سازي چشمه چاهي – سفيدخاني محور ايلام- سيروان در دو قطعه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام، مديركل اين دستگاه اجرايي در خصوص پروژه مذكور گفت: عمليات اجرايي پروژه واريانت چشمه چاهي- سفيد خاني به منظور كاهش مسير مركز استان به مركز شهرستان سيروان و همچنين حذف نقاط پرحادثه، با پيگيري هاي به عمل آمده آغاز شده است و هم اكنون پيمانكاران در ۲  قطعه مشغول فعاليت هستند.

وي خاطر نشان كرد: در قطعه اول به طول ۲ كيلومتر پوشش بتوني پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۰ متر به پايان رسيده و ۵۰ هزار متر مكعب عمليات خاكي انجام شده است و اين قطعه ۳۵ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و در قطعه دوم به طول  ۵ كيلومتر پيمانكار مشغول عمليات زير سازي است كه با پايان اين مرحله عمليات روسازي( بيس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود براي احداث اين پروژه كه ۸ كيلومتر مركز استان را به شهرستان سيروان نزديك مي‌كند در مجموع بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه مي‌شود.