به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، همزمان با شانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران، آیین اهدای جوایز جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران موسوم به هنر هشتم برگزار شد که طی آن جایزه مدیریت روابط رسانهای به روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای اعطا شد.
در این کنفرانس که با حضور اساتید برجسته ارتباطات، فرهیختگان، چهره های ماندگار کشور در حوزه ارتباطات، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی های کشور با رویکرد ایده پردازی و تجربه محوری در مرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی در حال برگزاری است، به پاس اقدامات حرفه ای، رسانه ای و اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای مدیریت و ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی اربعین، جایزه یاد شده اعطا شد.
بر اساس این گزارش، این کنفرانس با موضوع اولین رویداد تجربه محور در ایران و با شعار " ما هم خلاق هستیم" و با طرح موضوعاتی در زمینه مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی، تکنیک های حل مساله در روابط عمومی، الگوی کاربردی آسیب شناسی مدیریت ارتباطات درون سازمان و کاربردهای تکنیک تحلیل رفتاری در حوزه روابط عمومی برگزار می شود.
این گزارش حاکی است، در پی اعطای جایزه یاد شده به روابط عمومی این سازمان، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی با انتشار پیامی، موفقیت کسب شده را موفقیت سازمانی و حاصل مشارکت و همراهی همه مجموعه سازمان، حمایتهای ریاست سازمان و هیات عامل، مدیران استانها، مدیران روابط عمومی و اصحاب پر تلاش و دلسوز رسانهها دانست و از زحمات آنان قدردانی کرد.
فخاران اقدامات رسانهای اربعین را برگرفته از شور وافر و عشق بی بدلیل تمام تلاشگران و رسانه ها در حوزه حمل ونقل و راهداری عنوان کرد و اظهار داشت:
بی تردید این جایزه که در نتیجه ارزیابیهای حرفهای انجام شده به مجموعه روابط عمومی اعطا شده است، اگرچه از ارزش و منزلت خاصی به لحاظ ظاهری دارد اما قطعا" جایزه و اجر اصلی خدمت به محبان اهل بیت و حضرت سید الشهدا (ع) افضل جایزه هاست که با هیچ زبانی و کلامی قابل بیان نیست.
وی تصریح کرد: همواره اعتقاد داریم که هر حرکت و فعالیتی که برای مردم باشد و رضایت مندی آنها را به دنبال داشته باشد، مردم بهترین و شایسته ترین جایزه را هدیه می کنند و به لحاظ این که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای صدها نقطه تماس خدمتی با مردم دارد، قطعا" با همدلی و همگرایی میتواند جایزه های متعدد مردمی و افتخارات بالنده را از آن خود کند.