شناسهٔ خبر: 77274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر خبر داد

استقرار ۱۱ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی

فرج پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: براي انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۱۱ اکیپ راهداری در قالب ۴۱ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا فرج پور در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشکین شهر پارس آباد با بیان اینکه ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین نیز برای انجام عملیات بازگشایی و خدمات رسانی به مردم در راهدارخانه های شهرستان مشگین شهر مستقر شده اند افزود: برای انجام عملیات نمک پاشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ۲هزار تن نمک خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی بارش های اخیر با تلاش و همت شبانه روزی راهداران در هیچ یک از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر مسدودی نداریم و در همه راههای اصلی، فرعی و روستایی تردد روان است خاطر نشان کرد: راهداران پرتلاش دیار سبلان از همان لحظات اولیه بارش مشغول برف‌روبی و نمک پاشی در محورها هستند تا مردم و رانندگان با آرامش خاطروایمن از این مسیر تردد کنند.

فرج پور طول راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین شهر را هزار و ۲۷۰ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: از این مقدار هزار کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی و ۲۷۰ کیلومتر نیز راه اصلی و فرعی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲هزار کیلومتر برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.