شناسهٔ خبر: 7730 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عشایری در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس:

کاهش ۱۰۰ دقیقه‌ای زمان سفر و ۱۳۶ میلیون لیتری مصرف سوخت با احداث آزادراه شیراز-اصفهان

آزادراه پردیس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزاد راه شیراز-اصفهان به مهمترین ویژگی‌های این آزادراه از جمله کاهش ۱۰۰ دقیقه زمان سفر اشاره کرد.

هوشنگ عشایری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور دو بانده فیروزآباد در استان فارس درباره مهمترین برنامه‌های دکتر آخوندی در دومین روز سفر به استان فارس گفت: در این سفر بهسازی و روکش آسفالت ۶۰۰ کیلومتر جاده در استان فارس افتتاح شد که یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در استان به شمار می‌آید.

وی افزود: احداث باند دوم فیروز آباد- جم - عسلویه، احداث باند دوم طریق‌الرضا (سورمق - اقلید - یاسوج)، احداث باند دوم سعادت شهر - ارسنجان- خرامه سروستان - خاوران به عنوان رینگ بزرگ شمالی - جنوبی شیراز و بازدید از ایستگاه راه آهن تخت‌جمشید دیگر برنامه‌های روز دوم سفر مقام عالی وزارت به استان فارس است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه از قطعه یک آزاد راه شیراز - اصفهان نیز بازدید خواهد داشت درباره ویژگی‌های این محور گفت: کاهش ۲۵ درصدی مسیر اصفهان به شیراز، کاهش ۱۰۰ دقیقه ای زمان سفر و ۱۳۶ میلیون لیتری مصرف سوخت در سال، توسعه صنعت گردشگری با تسهیل دسترسی دو قطب گردشگری و کاهش ۳۰ درصدی هزینه در حمل و نقل از مهمترین ویژگی های آزاد راه شیراز اصفهان و تکمیل کریدور شمال جنوب شبکه آزاد راهی کشور است. در روسازی آزادراه شیراز-اصفهان برای اولین بار از بتن درز دار غیر مسلح استفاده شده است.

وزیر راه و شهرسازی از روز گذشته ۶ خردادماه به جنوب استان فارس سفر کرده است./

نظر شما