شناسهٔ خبر: 7733 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری به استان فارس-۱۵

آخوندی در جمع مردم فیروزآباد: بهره‌برداری از کمربندی فیروزآباد تا سه ماه آینده / واحدهای مسکن مهر فیروزآباد به پایان رسید

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: کمربندی فیروزآباد نیز کمتر از سه ماه دیگر زیر بار ترافیکی می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز پنجشنبه ۷ خرداد در جریان سفر خود به استان فارس در جمع مردم شهرستان فیروزآباد، محور اصلی شیراز به سمت جم و عسلویه را پروژه‌ای ملی معرفی کرد و گفت: این محور به طول ۳۰۰ کیلومتر به اعتباری حدود ۳۵۸ میلیارد تومان نیاز دارد.

آخوندی با بیان اینکه اجرای کامل قطعه ۳ شیراز به عسلویه به ۹۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: در حال حاضر منطقی‌تر این است که نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنیم تا مردم منطقه بتوانند از آنها بهره مند شوند که در همین راستا کمربندی فیروزآباد نیز کمتر از سه ماه دیگر زیر بار ترافیکی می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: فیروزآباد موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای در محور شمال جنوب دارد و بهره برداری از محور قیر - خنج می‌تواند تاثیر زیادی در تردد منطقه داشته باشد. بخش عمده‌ای از زیرسازی این محور به پایان رسیده است.

وی درباره پروژه مسکن مهر این منطقه نیز گفت: خوشبختانه ساخت تمامی واحدها در این منطقه به پایان رسیده و باید نسبت به تکمیل خدمات روبنایی مورد نیاز مردم اقدامات لازم صورت بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: امیدوارم با تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مسجد و مدرسه مورد نیاز ساکنان مسکن مهر ساخته شود و اقدامات لازم در سال جاری صورت بگیرد./

نظر شما