شناسهٔ خبر: 77474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی؛

مرمت و باز آفرینی بازار تاریخی جهرم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد

PHOTO-2020-01-19-09-19-16.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های بازآفرینی شهر جهرم گفت: مرمت بازار تاریخی جهرم که یکی از بناهای فاخر و تاریخی دوره زندیه است ، تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از پروژه‌های بازآفرینی شهر جهرم گفت: با توجه به اینکه جهرم در مدار بازآفرینی شهری در حرکت است، شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه در این شهرستان هستیم.

جعفر زاهدی، مدیرکل راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه مرمت بازار تاریخی جهرم با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال جاری بطور کامل به پایان برسد.

وی افزود: طرح پروژه احداث مرکز فرهنگی محله دشتاب نیز در ابعاد ۱۲۰۰ متر زیربنا توسط اداره کل راه و شهرسازی فارس تهیه شده و به زودی در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

زاهدی همچنین اذعان داشت: تلاشمان را می کنیم تا سالن ورزشی محله کوشکک نیز به مساحت ۲۱۰۰ متر که دارای یک سوله ۲۰۰۰ متری و ۱۰۰ متر مشاعات است، تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.