شناسهٔ خبر: 77484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد

بازگشایی تمام راه‌های مسدود تا دو روز آینده/ ۶۰۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها

ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان مجموع خسارت‌های وارده به راه‌ها و ابنیه فنی در این منطقه را ۵.۸ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمام راه‌های مسدود جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده بازگشایی می‌شوند.

ابراهیم جاوشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به خسارت‌های وارده به راه‌ها و ابنیه فنی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وقوع سیلاب در جنوب استان به ۴۹۷ کیلومتر راه اصلی، ۷۸۲ کیلومتر راه فرعی و  ۱۷۴۱ کیلومتر راه روستایی خسارتی بالغ بر ۴.۱ هزار میلیارد ریال وارد کرده است.

وی افزود: همچنین به تعداد ۲۷۰ ابنیه فنی راه اصلی،۴۱۶ ابنیه فنی راه فرعی و ۵۵۴ ابنیه فنی راه روستایی خسارتی معادل ۱.۷ هزار میلیارد ریال وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان مبلغ کل خسارت‌های وارده به راه و ابنیه فنی در این ناحیه را ۵.۸ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مسیر دسترسی ۷۵۰ روستا طی بارندگی و سیل اخیر مسدود شده که تاکنون فقط بازگشایی ۲۴ روستا باقیمانده است.

جاوشیری تصریح کرد: با همت و تلاش شبانه ریزی عوامل راهداری در دو روز آینده تمامی راه‌ها بازگشایی و پس از تامین اعتبار عملیات بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی شروع می‌شود.