شناسهٔ خبر: 77621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف فرهنگ سازی و آگاهی بخشی انجام شد

امضای تفاهم‌نامه قرارداد مشارکتی اداره کل راه و شهرسازی و صداو سیمای استان

C:\Users\f.eftekhari\Desktop\IMG_0312.JPG سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی از امضای تفاهم نامه قرارداد مشارکتی میان راه و شهرسازی و صدا و سیمای استان برای تولید و پخش برنامه با هدف فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مکملی با اشاره به امضای این تفاهم­نامه توسط مدیران کل دو دستگاه عنوان کرد: این تفاهم­نامه در راستای اجرای قانون احکام دائمی برنامه­‌های توسعه کشور و همچنین بر اساس آیین­‌نامه اجرایی قانون انجام شده است.

وی افزود: اجرای قانون احکام دائمی برنامه‌­های توسعه کشور مبنی بر این است که کلیه دستگاه­‌های اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری، یک درصد اعتبارات هزینه­‌ای خود را طی قراردادی با سازمان صدا و سیما صرف تولید برنامه جهت فرهنگ­سازی، آگاهی­‌بخشی و اطلاع­‌رسانی می‌کنند.

مکملی بیان داشت: موضوع مفاد این قرارداد عبارت است از مشارکت در تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلوزیونی در راستای طرح­ها، برنامه­‌ها و سیاست­‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد: ارایه گزارش از طرح­‌ها و پروژه­‌های اجرایی فعال اداره کل، اطلاع‌­رسانی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن، ارایه آخرین برنامه­‌ها جهت اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی TOD، بهسازی و احیای بافت­‌های ناکارآمد و تاریخی بخشی از جمله مواردی است که در قالب این تفاهم­‌نامه تولید و پخش می­شود.