شناسهٔ خبر: 77669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سمنان خبر داد

انجام عملیات راهداری زمستانی در ۴۷۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استان

راهداری سمنان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سمنان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۴۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محمدرضا عرب احمدی افزود: با تلاش خستگی ناپذیر راهداران در شب گذشته  ۴۷۵ کیلومتر از محورهای اصلی مواصلاتی استان برف روبی و نمک پاشی شد.

وی افزود: با توجه به اخطاریه های هواشناسی در روزهای اخیر تمامی امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه ها مستقر و همزمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک پاشی در ۴۷۵ کیلومتر از جاده های استان انجام شد.

 عرب احمدی با اشاره به اینکه ۵۳ دستگاه ماشین آلات و۷۰ نفر از نیروهای راهداری در شب گذشته در محورهای استان حضور داشته اند، گفت : این عملیات در محورهای سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان( گردنه آهوان  )، شهمیرزاد – فولاد محله، ایوانکی – آبسرد، مهدیشهر- شهمیرزاد و محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شده است.

وی با اشاره به استفاده و پخش ۵۱۴ تن شن و نمک در جاده های استان در شب گذشته، اظهارداشت : از ابتدای صبح امروز عملیات راهداری زمستانی دردیگر محورهای استان ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته وقبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.