شناسهٔ خبر: 77680 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزير راه و شهرسازى به گلستان انجام شد

دستور وزیر برای تکمیل سه پروژه در اسرع وقت/ بازديد از روگذر تقاطع غربى كمربندى على آباد/ تعريض پل رودخانه گرگانرود/ بازديد از جاده محدوده نفت

افتتاح کمربندی محمود آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی وزير راه و شهرسازى در جريان سفر به استان گلستان از چندين پروژه در حال احداث استان، بازديد بعمل آورد و دستور لازم را براى تكميل آنها صادر كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، روگذر تقاطع غربي كمربندي علي آباد، تعريض پل رودخانه گرگانرود و تعريض جاده اختصاصي محدوده نفت در سفر امروز (سوم بهمن) وزير راه و شهرسازي و هيات همراه به استان گلستان موردبازديد قرار گرفت.  

بنا بر اين گزارش، احداث روگذر تقاطع غربی كمربندی علی‌آباد از سال ٩٤ آغاز شده است و برای تکمیل به حدود ٩ ميلياردتومان اعتبار نیاز دارد كه در حال حاضر ٥٠ درصد پيشرفت فيزيكی دارد. این مسیر، مسیر گرگان به مشهد است و یکی از پر ترافیک‌ترین جاده‌های استان گلستان بوده و بیشترین تصادفات استان در همین مسیر صورت می‌گیرد. با ایجاد این تقاطع غیرهمسطح و پل ۱۹۵ متری بدون ارزیابی، هم از بار ترافیک کاسته و هم تصادفات به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

همچنين جاده اختصاصي محدوده نفت جاده ای است كه در مسير اكتشافات نفت استان در گرگان قرار دارد و بناست اين جاده كريدور اختصاصی استان شود و مسیر جنوب استان را تا شاهرود طی کرده  و با  گذر از خوش‌ییلاق به آزادشهر و سپس گنبدکاووس برسد.

در این بازدیدها، وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این پروژه ها در اسرع وقت و رفع مشکلات احتمالی آنها تاکید کرد.