شناسهٔ خبر: 7769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسي مشكلات محور حميل - كرمانشاه با حضور معاون وزیر راه

پروژه حميل به كرمانشاه مدير كل راه و شهر سازي كرمانشاه از بازديد معاون وزير از پروژه در حال احداث حميل - كرمانشاه خبر داه و گفت: این اقدام با هدف بررسی مشکلات و چگونگی روند پیشرفت این پروژه به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي كرمانشاه ،عبداله بهادري در اين باره افزود:با هدف بررسي مشكلات پروژه حمیل از مدير عامل شركت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل كشور دعوت کردیم تادرسفری يك روزه تمامي مسير را بازديدكرده ودرجريان ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه و مشكلات آن قرار گیرد تاتمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

وی افزود:طول محور حميل -كرمانشاه ۵۰ كيلومتر و در قالب دو فاز بوده كه پیش از این حدود ۱۰ كيلومتر آن آسفالت شده است.

بهادري ادامه داد: پيشرفت فيزيكي قطعه يك اين پروژه ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد بوده كه با توجه به عملكرد ضعيف پيمانكار قطعه دوم در اين بازديد تصميم گرفته شد ظرف دو ،سه ماه آينده مراحل اجرايي مناقصه آن نیز به پایان برسد.

مدير كل راه و شهر سازي در خصوص اعتبارات اين پروژه گفت :اعتبار اين پروژه در سال ۹۳ مبلغ پنج ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي و ماده ۱۸۱ بوده كه به صورت ۱۰۰ درصد تخصيص يافته و مبلغ ۷ ميليارد تومان نيز براي سال ۹۴ اين پروژه پيش بيني شده است.

آرام سازی ترافیک در کنگاور

همچنین در خبری دیگر علی طاهر آبادي رئيس راه و شهر سازي شهرستان كنگاور از آرام سازي ترافيك تقاطع سه راهي نهاوند به بزرگراه كربلا خبر داد‌‌ و گفت:با توجه به نقطه اتصال اين سه راهي به بزرگراه كربلا و بالا بودن حجم ترافيك بيش از دو هزار خودرو در شبانه روز و همچنین وجود مراکز فوريت هاي پزشكي و محلي براي اسكان و استراحت بين راهي مسافران تا کنون اقدام به نصب ۹۰ متر سرعت گير پلاستيكي در منطقه کرده ایم.

طاهر آبادي در ادامه افزود:سه راهي نهاوند بعنوان يكي از تقاطع هاي استراتژيك در راه شرياني بزرگراه كربلا بوده که برای كاهش تصادفات در اين سه راهي از سرعت گاه هاي پلاستيكي با عرض ۳۰ و طول ۵۰ سانتيمتر استفاده شده است.

در خبری دیگر همچنین مهرداد آهكي مدير ساخت و توسه راههاي استان از اجراي طرحي با هدف سنجش ميزان كيفيت توليد آسفالت در كارخانه هاي کرمانشاه خبر داده و گفت: اين طرح برای ارتقاي سطح كيفي آسفالت هاي توليدي از كارخانجات توليد آسفالت استان اجرا شد که در نهايت نیز به كارخانجاتي تاييد شده گواهينامه فني اعطاء شد.

نظر شما