شناسهٔ خبر: 77700 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان اعلام کرد

رهایی ۲۰۰ روستای زنجان از محاصره برف

برفروبی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از رهایی بیش از ۲۰۰ روستا از محاصره برف خبر داد و گفت: راه ۲۰ روستای دیگر نیز تا عصر امروز پنج شنبه ۳ بهمن بازگشایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ، محمد محمدی  اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی برای تردد در راه‌های اصلی وجود ندارد و تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به شکل روان در حال انجام است.

وی یادآور شد: گردنه پاپایی در محور زنجان _ بیجار و همین‌طور محورهای زنجان _ طارم، زنجان _ تهم _ چورزق و نیک‌پی _ ماهنشان دارای کولاک مقطعی و مه موضعی  بوده که لازم است رانندگان تدابیر لازم را بیندیشند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین مه‌گرفتگی و کولاک مقطعی در محور سلطانیه _ خدابنده _ همدان نیز مشاهده می‌شود و به دلیل احتمال کولاک طی ساعات آینده در محورهای کوهستانی، رانندگان برای تردد تجهیزات زمستانی همچون زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: در روزهای اخیر، راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستا بازگشایی شد که بعضی از آن‌ها به دلیل بارش‌های متوالی، چند بار گرفتار برف و کولاک شدند و طبق آخرین آمار راه بیش از ۲۰ روستا مسدود است که تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.