شناسهٔ خبر: 7772 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد:

تحویل واحدهای فاز ۱۱ پردیس تا دی‌ماه/ پایان ساخت‌وساز در سه زون

شهر جدید پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس(کوزو) خبر داد.

حسن ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس که شرکت «کوزو» پیمانکار آن است اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی، شرکت کوزو اعلام کرده تا دی‌ماه امسال طبق صورت جلسه قرار است تمام ۳۳ هزار و ۳۳۵ واحد را آماده تحویل کند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵ هزار واحد مسکن مهر مرحله نازک‌کاری را گذرانده‌اند ادامه داد: در فاز ۱۱ (کوزو)، زون‌های یک، چهار و پنج آماده شده است و از یک ماه آینده در این سه زون هیچ کار ساختمانی نخواهیم داشت. در حال حاضر نیز منتظر نصب انشعابات هستیم و زون‌های دو و سه نیز در حال تکمیل است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: واحدهای کوزو را تا مرحله نصب انشعابات باید آماده کنیم و در صورتیکه آماده‌سازی هم انجام شود می‌توانیم در نیمه نخست امسال برخی از واحدهای کوزو را افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش از این قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید نیز از آماده تحویل بودن برخی واحدهای کوزو تا نیمه نخست امسال خبر داده بودند. /

نظر شما