شناسهٔ خبر: 77755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با حضور سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس جلسه و دیگر مدیران کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی و به میزبانی اداره کل هواشناسی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی ضمن تبریک انتصاب شهامت به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زحمات بدیعی مقدم، مدیرکل قبلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر و تشکر کرد.

وی به برگزاری بیشتر این نشست ها اشاره کرد و افزود: برگزاری منظم این شورا منجر به هماهنگی و اتحاد ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خواهد شد و برگزاری این نشست ها باعث همدلی و یکپارچگی اعضاء می شود.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در این شورا از اداره کل هواشناسی استان به عنوان یک مجموعه اثربخش و مفید یاد کرد و اظهار داشت: هواشناسی استان به دلیل اطلاع رسانی سریع در مواقع بحران می تواند کمک حال استان در این مواقع شود و گزارشات استان را در اسرع وقت و با دقت و جدیت تمام اطلاع رسانی کند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که خدماتی را که انجام می دهیم به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی نماییم و در همین راستا مقرر شد کل اعضای شورا نسبت به برگزاری نشست خبری مشترک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اقدامات لازم را انجام دهند.

در این نشست هرکدام از مدیران کل عضو شورا به تشریح برنامه‌ها و چشم‌ اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد  حوزه کاری خود را به شورا ارائه کرد.

گفتنی است شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در راستای جمع بندی سیاست گذاری های وزارت متبوع و همچین هماهنگ شدن این مجموعه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس جلسه، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی،  آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،  نماینده شرکت ساخت و توسعه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت امور شعب بانک مسکن، رییس پلیس راه و رئیس راهور استان تشکیل می شود.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی