شناسهٔ خبر: 77762 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مطرح کرد

تعریف ۱۲ برنامه در قالب ۶۰ پروژه برای فعالیت جدید سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان/ از اعتقاد به فعالیت انجمن‌های مردم‌نهاد، استفاده می‌کنیم

تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، از تدوین سیاستی جدید برای فعالیت این دوره از نظامات مهندسی در قالب ۱۲ برنامه و ۶۰ پروژه خبر داد و گفت: با مدیریت نتیجه‌گرا و تعریف پروژه‌های فعالیتی، کار خود را در این دوره آغاز و ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مراسم تکریم از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دوره هفتم و همچنین معرفی خود به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ساختمان دادمان، اعلام کرد: وزیر راه و شهرسازی پایبند به فعالیت حضور تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد هستند و این مزیتی است که باید سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان از آن نهایت بهره را ببرند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان با ۵۵۰ هزار نفر عضو بزرگترین تشکل و انجمن مردم نهاد در کشور و در سطح دنیاست.

خرم تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ۵۵۰ هزار نفر عضو حق خطا را نداشته و فرصت تکرار را نیز ندارند به همین دلیل نیز باید با ویژگی‌هایی که دارد همچون استقرار خوب اداری و اجرایی، نداشتن انگیزه مالی و سیاسی، از حقوق خود که فرصت تکرار و حق خطا را ندارد، استفاده کرده و بستر مناسبی را برای کار و تلاش و خدمت به مردم و جامعه مهندسی فراهم کند.

وی همچنین ضمن تاکید بر انسجام و انگیزه قوی برای ارایه خدمات به جامعه و مردم از طرح و برنامه روشن خود برای این دوره از مدیریت سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان خبر داد و گفت: با مدیریت نتیجه‌گرا و تعریف پروژه‌های فعالیتی، کار خود را در این دوره آغاز و ادامه خواهیم داد.

خرم از ارایه ۱۲ برنامه و ۶۰ پروژه پیشنهادی برای ادامه فعالیت این دوره از سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد و افزود: برنامه پیشنهادی به روسای سازمان‌های نظام مهندسی استان ارایه می‌شود و با اخذ نظرات و تصویب، کارها پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پایان از فعالیت تمامی روسای پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تشکر کرد.  

گفتنی است، احمد خرم با حکم رییس جمهوری به مدت سه سال به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، منصوب شد.