شناسهٔ خبر: 77924 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

طرح معامله قرن شکست می خورد

حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور وزیر راه و شهرسازی گفت: طی ۴۱ سال نقشه های گوناگون استکبار را لمس کردیم و قوی تر شدیم. طرح معامله قرن صهیونیسم مانند طرح خاورمیانه بزرگ شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر را و شهرسازی  در مراسم جشن سالگرد انقلاب که در فرودگاه مهرآباد در حضور مسافران برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: تلاش و کوشش در راه خدا هیچ وقت تعطیل نمی‌شود. باطل باطل است و نقشه های ان ها همواره برای با جبهه حق نوسازی می شود و از شکت های متوالی هم عبرت نگرفته است. 

وی ادامه داد: طی این سال ها نقش های گوناگون استکبار را از نزدیک دیدیم و لمس کردیم. ملت ایران برای تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی هزینه های بسیاری پرداخت کرده است.

اسلامی با بیان اینکه  ملت ایران در زمره کشورهای مستقل است، گفت: این ملت با هدایت رهنمودهای امام امت و رهبر انقلاب توانسته قله های عزت و سر بلندی را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی با اشاره به این که اولین اقدام آمریکا علیه ایران، تحریم‌ها بود، تصریح کرد: اگر امروز مقاوم هستیم و از ظرفیت های خوبی بهره مندیم نتیجه تحریم هاست که باعث شده ما آسیب پذیر نباشیم.

وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی انتقام شکست طرح خاورمیانه  بزرگ را ایران گفت و مردم ایران یک بار دیگر همبستگی با شعائر اسلامی را به نمایش گذاشتند.

اسلامی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه است.

وی افزود: امروز شاهد خروش ملت های مسلمان در برابر جدیدترین توطئه صهیونیسم به اسم معامله بزرگ قرن هستیم که این طرح نیز شکست خواهد خورد.