شناسهٔ خبر: 77932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی منصوب شد

WhatsApp Image 2020-01-28 at 2.52.28 PM.jpeg قدرت اله ابک مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در حکمی محمد حدیدی را به سمت سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، قدرت اله اَبَک در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به حساسیت و اهمیت وظایف این معاونت، عنوان کرد: در ماه‌های اخیر گام‌های ارزنده‌ای در راستای انجام اقدامات مناسب در این معاونت برداشته شد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف در دوره جدید مدیریت حوزه معاونت املاک و حقوقی استفاده شود.

حدیدی سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم از اعتماد اَبَک در سپردن این مسئولیت تشکر کرد و افزود: تامین زمین برای اجرای مناسب طرح اقدام ملی مسکن از مهمترین اولویت های ما با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت خواهد بود تا به خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم.

حمید فاضلی سرپرست سابق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم، اظهار داشت: در دوره مسئولیت این معاونت با به کارگیری توان علمی و فنی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط، تلاش شد موضوعات حوزه املاک و حقوقی پیگیری و به نتایج خوبی برسد.

گفتنی است در این مراسم همچنین محسن کرمانی به عنوان رئیس اداره واگذاری معاونت املاک و حقوقی و فاطمی به عنوان رئیس اداره اداره املاك ، بانك زمين و حفاظت از اراضي این معاونت منصوب شدند. 

در پایان این مراسم از تلاش‌های حمید فاضلی تقدیر و حکم انتصاب محمد حدیدی به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی توسط مهندس اَبَک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعطا شد.