شناسهٔ خبر: 77945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

اتصال دو روستا به بزرگراه همت/ افتتاح سه پروژه ساختمانی و تأسیسات عمومی/ بهره‌برداری از يك پروژه بازآفرينی

IMG_6407.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۵۵ میلیارد ریال پروژه ساختمانی آماده افتتاح به همراه دو راه روستایی منشعب از بزرگراه همت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران؛ رضا نگهبان مدیرکل در این باره گفت: دو روستای وردیج و واریش با بهسازی و روکش این راه‌های روستایی به بزرگراه همت متصل می شوند و طول مجموع این دو راه روستایی قریب به ۱۳ کیلومتر است.

نگهبان در ادامه افزود: با اجرای روکش آسفالت این محورهای روستایی سهولت تردد برای روستائیان این دو روستا فراهم شده و علاوه بر این تهراني‌ها هم می توانند از جاذبه های گردشگری این روستاها بهره ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین گفت: یک سالن ورزشی به مساحت ۱۳۸۳ متر مربع با هدف افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان ورامین آماده بهره‌برداری است که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این احداث سالن ورزشی همدانک در نسیم شهر به مساحت ۱۱۹۳ متر مربع به پایان رسیده که جزء پروژه های بازآفرینی شهری و ارتقاء فرصت های ورزشی شهر نسیم شهر طی سال ۹۸ به شمار می رود و به زودی تحویل شهرداری شهر نسیم شهر خواهد شد.

نگهبان همچنین از پایان احداث ساختمان صنعت و معدن و تجارت پاکدشت با سازه اسکلت فلزی با هدف ارتقاء سرانه فضای اداری این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای این پروژه های ساختمانی ۵۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.