شناسهٔ خبر: 77996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد

لزوم ارتقاء سطح خدمات عمومي و اختصاصی

IMG_6132.JPG مديركل راه و شهرسازي استان ایلام گفت: ارتقاء سطح خدمات عمومي و اختصاصي سرلوحه خدمات كاركنان راه و شهرسازي استان ايلام است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام مديركل اين دستگاه اجرايي در نشست معاونين و كارشناسان اين اداره كل كه با حضور معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد ضمن تاكيد بر ارتقاء سطح خدمات عمومي و اختصاصي اين اداره كل، حفظ جايگاه برتر در اين زمينه را از ديگر اهداف كاركنان در جهت خدمت رساني به مردم شريف استان دانست.

وي با اشاره به كسب رتبه برتر جشنواره شهيد رجايي در شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي در بين دستگاه‌هاي اجرايي در سال گذشته گفت: تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازي تلاش در جهت ارتقاء سطح خدمات به مردم است.

دوست محمدي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در اين جلسه با اشاره به حجم عظيم كار و فعاليت كه در اداره كل راه و شهرسازي استان به انجام مي رسد گفت: با وجود متنوع و زياد بودن حجم فعاليتهاي اين دستگاه اجرايي، راه و شهرسازي استان سال گذشته در ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي استان در شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي رتبه برتر را كسب کرد كه اين مهم قابل تقدير است.