شناسهٔ خبر: 78075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

زمین در ۴ شهر براي طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن واگذار شد

4 شهر خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از واگذاری زمین در ۴ شهر شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم جهت طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی تصریح کرد: مطابق با مفاد تفاهم نامه منعقده میان دو ارگان مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۳۷۰ واحد در شهرهای استان تولید کند که از این تعداد ۱۸۰ واحد در شهر شیروان، ۱۲۰ واحد در شهر اسفراین، ۴۰ واحد در شهر جاجرم و ۳۰ واحد در شهر گرمه ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: صورتجلسه واگذاری زمین بین دو اداره  کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تنظیم و به امضای مدیران کل دو اداره کل رسید و طبق زمان بندی باید واحدها ساخته شود.

نژادصفوی همچنین از آغاز کلنگ زنی طرح اقدام ملی در استان خبر داد و افزود: طبق دستور مقام عالی وزارت، تأکیدات استانداری و پیگیری‌های مکرر این اداره کل در اسفند ماه ۹۸ کلنگ این طرح بر زمین خواهد خورد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مبادله تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت احداث ۳۲۰۰ واحد در دست مبادله است که جهت این موضوع هم زمینی تأمین شده و انجام آزمایشات مکانیک خاک در دست اقدام است.

لازم به یادآوری است: در کل کشور، ادارات کل بنیاد مسکن استان‌ها در طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت واحدها را خواهند ساخت.