شناسهٔ خبر: 78118 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بيانيه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرواز تهران -استانبول

پرواز شماره ۷۶۹ تهران – استانبول با هواپیمای جایگزین انجام شد

ایرباس هما روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، توضيحاتی درباره نقص فنی هواپيما و تاخير در پرواز تهران – استانبول منتشر و اعلام كرد مسافران اين پرواز با هواپيمای جايگزين راهی استانبول شدند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي   در بيانيه شركت هما آمده است: ضمن عذر خواهی از مسافران پرواز تهران - استانبول و بالعکس هما در تاریخ ۱۵ بهمن ماه به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره۷۶۹ هما در مسیر تهران- استانبول که بايد براساس برنامه در ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه با هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ انجام می‌ شد، به دلیل دیرکرد هواپیما از پرواز قبلی(پاریس- تهران) با ۳ ساعت تاخیر انجام گرفت.

گفتنی است این تاخیر در ساعت ۱۴ همان روز به اطلاع آژانس چارتر کننده پرواز رسانده شد و از مسافرانی که به علت عدم اطلاع‌رسانی آژانس به فرودگاه مراجعه کرده بودند، پذیرایی بعمل آمد.

در ادامه پرواز تهران- استانبول در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام شد که با گذشت یک ساعت از مدت زمان پرواز، هواپیما به دلیل اشکال فنی و به جهت حفظ ایمنی مسافران و هواپیما، به فرودگاه مراجعت كرد و پس از دریافت مجوزهای لازم، این پرواز با هواپیمای جایگزین (ایرباس ۶۰۰-۳۰۰) در ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد روز ۱۶ بهمن‌ماه انجام شد.

لازم به ذکر است دراین مدت نیز از مسافران گرامی در فرودگاه حضرت امام(ره) پذیرایی به عمل آمد. ضمناً با توجه به تاخیرهای به وجود آمده و در راستای تکریم همراهان هما ، مسافران پرواز شماره ۷۶۸ استانبول به تهران از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به هتل منتقل شدند.