شناسهٔ خبر: 78167 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان فارس:

از ظرفیت های قانون بودجه برای تکمیل کریدورهای فارس استفاده می کنیم/ در اجرای پروژه های اولویت دار کوتاهی نکرده ایم

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان فارس اعلام کرد: از تمامی فرصت هایی که در قانون بودجه وجود دارد، برای تکمیل کریدورهای استان فارس استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان فارس، ضمن تاکید بر اینکه سازندگی در کشور جریانی مستمر است، گفت: در تمامی فراز و نشیب ها با اراده و پشتکار، در اجرای پروژه های اولویت دار کوتاهی نکرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش خود را در اجرای پروژه های با اولویت روزافزون می کنیم به نحوی که مردم مشقتی در سفرها نداشته باشند و مسیرهای عبور و مرور به ویژه آنهایی که حجم ترافیک بالایی دارند، ایمن باشند و مردم به سلامت از آنها عبور کنند.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: تلاش می کنیم تا از تمامی فرصت هایی که در قانون بودجه وجود دارد، استفاده کنیم.

اسلامی گفت: امروز با آقای پورمحمدی صحبت کردم و ایشان موافقت کرد برای باقیمانده کریدورهای استان فارس بتو‌انیم از ظرفیت های ماده ۵ و ۶ استفاده کنیم. همچنین، آقای کرمپور نماینده استان در مجلس شورای اسلامی کمک کرده و پیگیری لازم را انجام می دهند.

به گفته وی، سهم نفت، سهم ماده ۵ و ۶، و سهم بودجه کمک می کند تا پیمانکاران شبانه روزی فعالیت کنند و نگران تزریق منابع نباشند تا ان شاالله بتوانیم این کار را به ثمر برسانیم. 

اسلامی توضیح داد: در خصوص سایر اقدامات در استان از جمله روکش آسفالت، تکمیل راه فیروزآباد-فراشبند برای اجرای لایه دوم آسفالت و نصب نیوجرسی سازمان راهداری کمک می کند تا اینکار انجام شود.