شناسهٔ خبر: 78213 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

دوره‌های آموزشی «مدیریت فرآیندهای سازمانی» و «مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات»

سازمان ملی زمین و مسکن مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دو دوره آموزشی «مدیریت فرآیندهای سازمانی» و «مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات» توسط این دفتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قربانی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دو دوره آموزشی «مدیریت فرآیندهای سازمانی» و «مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات» توسط این دفتر خبر داد و گفت: این دوره‌ها از مجموعه برنامه‌های مصوب آموزشی سازمان ملی زمین و مسکن است.

قربانی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را بهبود و مدیریت فرآیندهای کسب و کار با تاکید بر توسعه دولت الکترونیکی و کنترل پروژه‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات خواند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن شرکت‌کنندگان این دوره‌های آموزشی را مدیران و کارشناسان حوزه برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و کارشناسان پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات هستند.

وی افزود: برخی از سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی فرایندهای مدیریت پروژه و مراحل مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات، آشنایی با استانداردها و نرم افزارهای مدیریت پروژه، اصول و مفاهیم نگاه فرایندی، مدیریت فرایندهای کسب و کار است که براساس منابع به روز و معتبر در این دوره های آموزشی تدریس می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است این دوره های آموزشی در قالب کارگاهی و به صورت ویدئو کنفرانسی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می شود.