شناسهٔ خبر: 78276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان:

افزون بر چهار میلیون مسافر جابجا شد

اتوبوس مسافر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی چهار میلیون و ۳۹۵ هزار و ۸۸۸ نفر مسافر با ۴۹۱ هزار و ۱۲۶هزار سفر در ۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: میزان جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزايش ۲۸ درصدی در تعداد سفر و ۲۴ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: با هماهنگي و همكاري تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل عمومي مسافري در سطح استان زمینه برای سفر ايمن مسافران گرامی در تمامی ایام سال فراهم شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تعداد ۴ پایانه مسافری فعال، ۵ انجمن صنفی کارفرمایی فعال، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان، ۳ هزار و ۳۷۳ راننده مسافری فعال، ۸۲۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۱۰۲ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۷۷ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهاي خود تا حد امكان تلاش كنند نسبت به تهيه بليط اتوبوس از طريق وب سايت هاي معتبر اينترنتي و يا مراجعه به دفاتر شركت هاي مسافري اقدام كنند.

باقری در پایان خاطر نشان كرد: مسافران عزیز در صورت وجود هرگونه انتقاد، پيشنهاد يا شكايت از شركت هاي مسافربري، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طريق مراجعه حضوري به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان هاي استان و يا ارسال پيامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱، مراتب را به اين اداره كل منعكس كنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همنچین شماره تلفن ۳۳۴۳۲۸۸۸ مربوط به دفتر نظارت پایانه مسافری انقلاب زاهدان، اختصاصاٌ جوابگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین در زاهدان است.