شناسهٔ خبر: 78278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دعوت از مدیران و کارکنان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قاری قران ،اصفهان علیرضا قاری قرآن بمناسبت روز ۲۲ بهمن از مدیران و همکاران دعوت کرد تا در این راهپیمایی عظیم مردمی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بیانیه ای از همکاران و مدیران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: گرامی  باد دهه فجر انقلاب اسلامی و فرخنده باد روز ۲۲ بهمن ماه بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی.  

نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب را به حوائج پست مادی ترجیح داده و جهاد و استقامت در مسیر حق را سرلوحه خود قرار داده اند.  

اینک که ۴۱ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود دیگر، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی درمقابل سیل اراده مردم فهیم وخداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و درمقابل عزت واقتدار این ملت عظیم سرتعظیم فرودآورده اند.  

به همین منظور و در لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان از کلیه همکاران محترم دعوت می کنم تا با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه سردمداران کفرپیشه استکبار جهانی اعم از شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار، صهیونیست کودک‌کش و رژیم خبیث قبیله‌ای آل‌سعود داده و وفاداری خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.