شناسهٔ خبر: 78315 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مسافران ٣ ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور یابند / اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه امام (ره) از طریق تماس با تلفن ٠٩٦٣٣٠

یک روز برفی در فرودگاه امام خمینی (ره) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با توجه به آغاز بارش ها در اطلاعیه ای از مسافران درخواست کرد تا 3ساعت از قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این اطلاعیه آمده است:با آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی، از شامگاه امروز ٢١ بهمن ماه شاهد بارش های جوی در محورهای منتهی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهیم بود.

بر همین اساس و باتوجه به احتمال لغزندگی معابر و بروز ترافیک، از کلیه مسافران محترم درخواست می شود برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند تا ٣ ساعت قبل از پرواز در ترمینال های فرودگاه امام (ره) حضور داشته باشند.

شایان ذکر است مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با شماره تماس ٠٩٦٣٣٠ و سایت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir برای پیگیری آخرین وضعیت پروازها در خدمت مسافران محترم هستند.

 لازم به ذکر است، تمام بخش های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز برای انجام پروازها در زمان بارش های جوی و با در نظر گرفتن موارد ایمنی، در آمادگی کامل هستند.