شناسهٔ خبر: 78327 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی:

وزیر راه و شهرسازی رحلت عالم جلیل القدر، آیت الله طبرسی را تسلیت گفت

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی رحمت عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی رحمت عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است:

مردم شریف و ولایت مدار استان مازندران

رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه موجب تاسف و تاثر گردید و بی شک این ضایعه ای بزرگ برای همه مردم ولایتمدار استان مازندران، گران و سنگین است.

آیت الله طبرسی به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر و از یاران و همراهان پیر جماران در نهضت اسلامی و یاوری امین برای انقلاب و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بودند که در سالیان عمر پربرکت خویش در مناصب خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران، امامت جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین ترویج معارف قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تربیت طلاب علوم دینی منشاء آثار و اقداماتی ارزنده بوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مراجع عظام، به ویژه مردمان غیور خطه مازندران، فرزندان گرامی ایشان و همه ارادتمندان آن مرحوم، علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.