شناسهٔ خبر: 78395 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با هدف افزایش رضایتمندی مسافران آغاز شد

پویش زیباسازی شهر فرودگاهی برای نوروز ٩٩

نگاهی به فعاليت‌های نوروزی فرودگاه امام خمينی (ره) مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : نوروز ٩٩ شاهد ایجاد تغییرات گسترده در فرودگاه امام (ره) با هدف افزایش رضایتمندی مسافران خواهیم بود.

علی کاشانی حیدری اظهار كرد: نخستین جلسه بررسی اقدامات در دست اجرا در شهر فرودگاهی برای نوروز ٩٩ با حضور جمعی از مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد و این اقدامات با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و دستور مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی، برنامه ریزی ها برای سال پیش رو با هدف ارائه خدمات شایسته به مسافرین و مراجعین این مجموعه صورت گرفته و افزایش رضایتمندی به عنوان مهمترین اولویت تمامی این برنامه ها تعیین شده است.

کاشانی حیدری گفت: آغاز به کار پویش زیباسازی شهر فرودگاهی یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود که هدف از آن ایجاد جلوه های زیبای بصری در ترمینال ها و مسیرهای دسترسی و معابر این مجموعه است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: باتوجه به این که فرودگاه امام (ره) به عنوان درگاه اصلی ورودی و خروجی کشور محسوب می شود، زیباسازی آن نقش اساسی در آشنایی مسافران خارجی با کشورمان دارد از همین رو این مساله مورد تاکید مدیران مجموعه قرار گرفت.

او افزود: اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز ٩٩ در فرودگاه امام (ره) بر اساس مطالعات انجام گرفته روی نظر سنجی های دریافتی از مسافران و با هدف رفع دغدغه ها و درخواست های آن ها صورت می گیرد.