شناسهٔ خبر: 78445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد

تعمیر و بازسازی۱۷۷ دستگاه انواع ماشین آلات با ۵۰ میلیارد ریال

ماشین آلات سرپرست اداره ماشین آلات  اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تعمیر و بازسازی ۱۷۷ دستگاه ماشین آلات راهداری با هزینه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، بهروز معینی مقدم  اظهار داشت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی بهینه به کاربران جاده‌ ای، در سال جاری ۱۷۷ دستگاه از ماشین سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری را تعمیر و بازسازی کرده که این اقدامات با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

وی کل تعداد ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان را  ۳۵۶ دستگاه عنوان کرد و افزود: درحال حاضر برای خدمات رسانی مطلوب به هم استانی های گرامی در طرح زمستانی بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات این اداره کل به کار گرفته شده است.

سرپرست اداره ماشین آلات  اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس اعلام نیاز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه این اداره کل، جهت انجام عملیات مختلف خصوصاً بازگشایی محورهای مواصلاتی در جریان سیل اخیر، تعداد ۹ دستگاه کشنده کمرشکن این اداره، در حدود ۸۰۰ عملیات جابجایی دستگاه ماشین آلات شرکت داشته اند.

معینی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: سرویس صحیح و استاندارد ماشین آلات و تعمیر به موقع آنها تأثیر بسیاری در افزایش عمر مفید آنها دارد و به همین منظور بازدیدهای دوره ای و منظم در دستور کار همکاران ما در سرتاسر استان قرار دارد.