شناسهٔ خبر: 78446 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارم اسفند برگزار می‌شود

چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت/حضور شرکت‌های فعال بنیاد مسکن در چهارمین دوره

شهر تهران چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور ۱۵۰ شرکت فعال کشور، یکشنبه چهارم اسفند در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، ۴ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

در همین خصوص، محمدجواد ایروانی رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت با اعلام برگزاری چهارمین دوره جایزه در مورد اهمیت بهره‌وری و جایگاه آن در رونق تولید گفت: در کشور ظرفیت‌هایی وجود دارد که فعال کردن آنها می‌تواند علاوه بر تامین نیازهای داخلی، زمینه صادرات را فراهم کند. جایزه ملی تعالی و پیشرفت با هدف ارتقای بهره‌وری طراحی شده است.

این دوره از جایزه با حضور ۱۵۰ شرکت فعال کشور، یکشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار و از شرکت‌های برتر تقدیر خواهد شد. گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این مراسم حضور به هم می‌رساند.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه جایزه ملّی تعالی و پیشرفت با نظر به سیاستهای کلی نظام، اقتصادمقاوتی و الگویی اسلامی-ایرانی پیشرفت با هدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق بسترسازی لازم و برنامه‌ریزی یکپارچه وطرح‌ریزی الگویی اسلامی-ایرانی با محوریت تعالی سازمانی،اقتصادمقاومتی و اخلاقیات ایجاد شد.

این جایزه سعی می‌کند که به تدریج بنیانگذار مدلی اسلامی-ایرانی در حوزه تعالی‌ سازمانی شود که ضمن پوشش ابعاد بنیادی و مختصات زیربنائی سازمان متعالی اسلامی–ایرانی به اصول و علوم و فنون روز مدیریت در دنیا نیز مقید بوده و به صورت پویا، شعارهای سالیانه کشور را نیز دنبال کند.