شناسهٔ خبر: 78590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف از ۱۴۰۰۰۰ متر مربع در ایلام/ يگان حفاظت از اراضي راه و شهرسازی استان ايلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

با حضور فرمانده انتظامي و مديركل و معاونين راه و شهرسازي استان ايلام از يگان حفاظت از اراضي اين دستگاه اجرايي تجليل شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام، در اين مراسم كه در ستاد فرماندهي انتظامي استان ايلام برگزار شد فرمانده انتظامي و مديركل راه و شهرسازي استان با اهداء لوح تقدير از فرمانده و پرسنل يگان حفاظت از اراضي راه وشهرسازي تجليل كردند.

مديركل راه و شهرسازي استان در اين خصوص گفت: يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل در یازده ماه اخير موفق به رفع تصرف (يك صد و چهل هزار ) ۱۴۰۰۰۰ متر مربع از اراضي ملي استان شده است و اين مهم سبب شده تا يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل در بين يگان‌هاي مربوطه در سطح كشور حائز رتبه دوم شود.

وي ضمن تقديراز همكاري نيروي انتظامي و دستگاه قضايي استان در جهت رفع تصرف اراضي و بازگشت بيت المال، از همه مردم عزيز استان خواست چنانچه قصد خريد املاك در محدوده و حريم شهرهاي سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در اين خصوص از طريق اداره كل راه و شهرسازي بعمل آورده  و از خريد هر گونه اراضي فاقد سند مالكيت رسمي از افراد سودجو پرهيز کنند.

لازم به ذكر است، در اين مراسم فريدون ياسمي فرمانده يگان حفاظت از اراضي راه و شهرسازي استان ايلام به درجه سرهنگي نائل شد.