شناسهٔ خبر: 78729 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت راه ها در گفتگو با مدیرکل راهداری استان البرز:

آمادگی کامل ۱۲ راهدارخانه و ۲۰۰ راهدار استان البرز برای بارش‌های شدید/ تاکنون مشکلی در محورهای استان نداشته‌ایم/ وقوع ریزش و رانش جزیی/ بارش باران شدید نیست/ احتمال تشدید بارش ها از امشب

گودرز محمودی مدیرکل راهداری البرز مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان البرز از آماده‌باش کامل راهداران و راهدارخانه‌های این استان در پی پیش‌بینی بارش شدید باران در این استان خبر داد.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هم‌اکنون در محور "گچسر" حضور دارم، گفت: بارش باران از دیروز در استان شروع شده و اکنون نیز ادامه دارد اما چندان شدید نیست. 

او، با بیان این‌که همه محورهای استان هم‌اکنون باز  و تردد در حال انجام است، افزود: البته ریزش‌ها یا رانش‌های جزیی وجود دارد که همواره در هنگام بارندگی پیش می‌آید اما همکارانمان در محورها حضور دارند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

محمودی، عنوان کرد: مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، بارندگی‌ها در استان البرز تا فردا، چهارشنبه ادامه خواهد داشت و آمادگی کاملی بین نیروهای راهداری استان، وجود دارد.

او، گفت: با مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده است تا در صورت نیاز و در صورت وقوع شرایط اضطراری، تصمیمات لازم اخذ شود. ولی تاکنون خوشبختانه مشکل حادی در محورهای مواصلاتی استان نداریم. 

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان البرز، بیان کرد: احتمال تشدید بارش‌ها از ساعات پایانی امروز و بارش شدید برف در برخی محورهای استان وجود دارد و ما نیز آمادگی مواجهه با شرایط اضطراری داریم.

محمودی، عنوان کرد: هم‌اکنون، تمام ۱۲ واحد راهدارخانه سطح استان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند؛ حدود ۱۰۰ دستگاه مجموعه ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیز ۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در سطح استان و محورهای مواصلاتی حضور دارند و تا زمان بازگشت شرایط به روال عادی، همه به‌صورت آماده‌باش حضور خواهند داشت.