شناسهٔ خبر: 78800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان:

ثبت اعتراض‌های طرح اقدام ملی از ۱۰ اسفند آغاز می شود

اداره کل راه وشهرسازی کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی صلاحیت شان تایید نشده است می توانند از روز شنبه هفته آتی مورخ دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: برابر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی صلاحیت شان تایید نشده می توانند از روز شنبه هفته آتی مورخ دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت و سامانه طرح به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

محمد صدیق ثابتی اظهار کرد: اعتراض به عدم تایید درخواست متقاضیان طرح اقدام ملی همچون ثبت نام، بصورت اینترنتی و مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی انجام مي‌شود و مقرر است که از روز شنبه هفته آینده، دهم اسفند ماه شروع شود.

ثابتی ادامه داد: کسانی که نسبت به عدم تایید درخواست شان معترض هستند از مراجعه به اداره کل و اداره های شهرستان خودداری و تنها از طریق سامانه و پس از آغاز ثبت اعتراض ها اقدام کنند.