شناسهٔ خبر: 78808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

ضدعفونی کردن مستمر پایانه های مسافربری و باری استان اصفهان/فعالیت ۲۹ پایانه مسافربری و ۶ پایانه بار در استان اصفهان

مقابله با کرونا مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه های مسافربری استان اصفهان بر استمرار این عملیات تا زمان ریشه کن کردن این ویروس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه مسافربری کاوه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۶ پایانه حمل ونقل بار و ۲۹ پایانه حمل ونقل مسافر جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه جایی مسافر در کارنامه دارد، تاکید کرد: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه های مسافربری و پایانه های باری استان اصفهان حضور می یابند و لذا نگاه ویژه به ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر به کارگیری حداکثر ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی در این راستا گفت: با همکاری و تامین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه های ذی ربط عملیات ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافردر استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: بخشنامه ها و دستورالعمل های بهداشتی ارسال شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل های صنفی حمل ونقل بار و مسافر و مجتمع های خدماتی رفاهی ابلاغ و برانجام آن نظارت خواهد شد.

خضری گفت: رانندگان و فعالین صنعت حمل ونقل استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواهند کرد.