شناسهٔ خبر: 78842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

پل روستای اسطرخی در شهر شیروان طی دوماه آینده تکمیل می‌شود

اسطرخی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تکمیل شدن پل روستای اسطرخی در شهر شیروان تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه‌ای که به منظور فعال کردن پل روستای اسطرخی با حضور نمایندگان ذی ربط اداره کل راه و شهرسازی، پیمانکار و مشاور پروژه برگزار شد گفت: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در تکمیل این پل، می بایست پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد تا مردم دو شهرستان شیروان و اسفراین از طریق این محور به راحتی تردد داشته باشند.

وی اظهار داشت: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۶ درصد پیشرفت ریالی دارد که ۳ کیلومتر از آن در شهرستان اسفراین و ۲ کیلومتر نیز در شهرستان شیروان واقع شده است.

نژادصفوی عنوان کرد: با تمهیدات به عمل آمده و رفع معارضات موجود بحمدالله زمینه شروع عملیات اجرایی پل و تحقق یکی از مطالبات به حق مردم جهت کوتاهتر کردن محور فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مقرر شد پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی این پل را اعلام و به صورت جدی کار خود را شروع کند و حداکثر ظرف مدت ۶۰ روز پل را به اتمام برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: برای به نتیجه رسیدن این پروژه و تحقق برنامه ریزی انجام شده ضمن تشکیل کارگروه تخصصی، مقرر شد ضمن بازدیدهای هفتگی به نحوی پیگیری شود که در مدت فوق پروژه به اتمام برسد.