شناسهٔ خبر: 78876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

۱۴ نقطه پر تصادف در سیستان و بلوچستان اصلاح شد

0.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از رفع ۱۴ نقطه پرتصادف سال جاری در محور های مواصلاتی نیمه شمالی استان با هزینه اعتباری معادل ۲۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقای ایمنی راه ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: عملیات اصلاح نقاط پرتصادف شامل تعریض و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علائم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی و انجام خط کشی بوده است.

وی افزود: عملیات رفع نقاط پر تصادف در محورهای زاهدان – زابل در پنج نقطه از جمله محدوده های ملک سیاه کوه، پیچ شهرسوخته و پیچ تاسوکی ، محور خاش – سراوان در سه نقطه، محور سراوان – سوران در تقاطع سوران - رحمت آباد، محور خاش – زاهدان در محدوده های کوشه تمندان و میرآباد و همچنین محور زابل- نیمروز در محدوده گلزار شهدا سال جاری انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان رفع دو نقطه پرتصادف در محورهای خاش- ایرانشهر و زاهدان- میرجاوه را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ذکر کرد.

کرد تصریح کرد: از مجموع ۲۵ نقطه پر تصادف ابلاغی به این اداره کل در سال جاری ۱۴ نقطه رفع و اصلاح شده و عملیات اصلاح پنج نقطه دیگر نیز در در حال انجام است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این نقاط نیز تا پایان تیرماه سال آینده اصلاح خواهند شد.