شناسهٔ خبر: 78901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی در مرز میرجاوه در نظر گرفته شده است

0045.jpg معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اتخاذ تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: در حال حاضر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، در پایانه مرزی میرجاوه تبادل عادی کالا و مسافر انجام نمی شود و صرفا به ناوگان و اتباع دو کشور ایران و پاکستان که قصد بازگشت به کشورهای متبوع خود را دارند اجازه تردد داده می شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده تمامی زائران پاکستانی که از سایر نقاط کشور جهت بازگشت به کشور خود وارد استان سیستان و بلوچستان می شوند، بدون توقف در زاهدان مستقیماً عازم پایانه مرزی میرجاوه شده و پس از انجام تشریفات لازم از طریق مرز مذکور از کشور خارج می شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: همچنین تبادل کالا در پایانه مرزی میلک در همجواری با کشور افغانستان به روال معمول در حال انجام بود اما تردد مسافری صرفاً جهت خروج اتباع این کشور برقرار است.