شناسهٔ خبر: 78914 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و آبفا هرمزگان

رعایت الزامات مدیریت مصرف آب در ساختمان‌های هرمزگان الزامی می‌شود

امضای تفاهم‌نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان با شرکت آب و فاضلاب آن استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند که بر اساس آن تفاهم نامه، رعایت الزامات مدیریت مصرف آب در ساختمان‌ها الزامی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان و اعضای کمیسیون تخصصی مکانیک با نمایندگان شرکت آب و فاضلاب آن استان در خصوص راه اندازی بازرسی آبفا و پیاده سازی ضوابط و الزامات مدیریت مصرف تقاضا و مصرف آب برگزار شد.

بر اساس شیوه نامه اجرایی و تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب کلیه اماکن، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان با یکدیگر همکاری می کنند.

با انعقاد این تفاهم نامه، ضمن نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب، رعایت الزامات مدیریت مصرف آب در ساختمان‌ها الزامی می شود.

به گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، با توجه به اینکه استان هرمزگان در بحران کم آبی قرار گرفته است، قطعاً کنترل و مدیریت مصرف در منازل کمک شایانی به این موضوع و کاهش هدر رفت آب خواهد کرد.

در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان متولی امر ساخت و ساز با طراحی و نظارت مناسب بر اجرای اصولی تاسیسات مکانیکی در ساختمانها نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند.