شناسهٔ خبر: 7903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

پیشرفت ۷۱ درصدی بيمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه

بازديداستاندار ازبيمارستان پاوه مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه با زیربنای هشت هزار و ۵۲۹ متر مربع در حال حاضر دارای پیشرفت ۷۱ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي كرمانشاه، عبدالله بهادری مديركل راه وشهرسازي استان ضمن ارائه گزارش كاملي از پروژه هاي راه روستايي، بازارچه شوشمي و روكش آسفالت در دست انجام شهرستان پاوه گفت: اين بيمارستان در دو فاز كه فاز اول درسال ۸۸ باصرف هزينه ۳ ميليارد و ۶۰۰  ميليون تومان تا مرحله اسكلت اجرا شده و فاز دوم آن در سال۹۱ با اعتبار ۹ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان با زيربناي هشت هزار و ۵۲۹ مترمربع آغاز شده و داراي پيشرفت فيزيكي ۷۱ درصد است.

بهادري ادامه داد: اين بيمارستان داراي بخش هاي جراحي عمومي، مردان، كودكان و زنان و زايمان بوده و براي تكميل ساختمان و محوطه و مطالبات پيمانكار نياز به اعتباري افزون بر ۱۳ ميليارد تومان دارد كه در صورت تامين اعتبار مي توان اين بيمارستان را امسال به بهره برداري رساند.

ابراهیم رضایی بابادی استاندار كرمانشاه نیز به همراه مديركل راه وشهرسازي استان، معاون امور عمراني، امام جمعه و فرماندار پاوه از بيمارستان ۶۴ تختخوابي پاوه بازديد کرده و روند اجرايي اين پروژه را مورد بررسي قرار دادند.

رضایی بابادی در این بازدید ضمن رضايت از عملكرد ساخت اين بيمارستان گفت:با توجه به نياز شهرستان به اين بيمارستان، برای تكميل ساختمان و ارتباط آن به بيمارستان قديمي اين شهرستان تلاش بيشتري صورت گرفته تا به رفع مشكلات اين منطقه كمك شود.

امام جمعه شهرستان پاوه نيز ضمن اعلام رضايت از روند اجراي اين پروژه گفت: تلاش برای  تكميل اين پروژه كمكی به رفع مشكلات مردم محسوب می شود./

نظر شما