شناسهٔ خبر: 79098 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

شنبه آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران / ثبت نام بدون ظرفیت خواهد بود/ جای هیچ نگرانی نیست

رضا نگهبان مديركل راه و شهرسازي استان تهران مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی در استان تهران از ۲۴اسفند ماه آغاز می شود.

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران اظهار داشت: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام در استان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۴ اسفند ماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: در زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره ای نداشته باشند و زمان پایان ثبت نام و شهرهایی که می توانند نسبت به انتخاب آن اقدام کنند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و .... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد.

نگهبان همچنین گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود:  متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

نگهبان همچنین گفت: زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به این مساله اقدام خواهد کرد.