شناسهٔ خبر: 79114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خبرداد:

تمدید زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن دراستان گلستان

استان گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تمدید زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ اسفند خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین محبوبی اظهار کرد: زمان ثبت‌نام طرح اقدام ملی گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در گلستان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، علی آباد، آزادشهر، کردکوی، کلاله، آق قلا ومراوه تپه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه جاری تمدید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

محبوبی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرسTem.mrud.ir، یا سامانه پیامکی به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های مذکور که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره‌ای که اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اولیه در طرح ملی مسکن اقدام کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد شد.