شناسهٔ خبر: 79120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پروژه کلور - درام یکی از پروژه های راهسازی با توپوگرافی سخت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : پروژه کلور - درام در جنوب استان اردبیل یکی از پروژه های راهسازی با توپوگرافی سخت در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های راهسازی جنوب استان با اعلام این مطلب افزود: پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم با توجه به اینکه مطالبات پیمانکار بالای ۳۰ میلیارد تومان هست ولی الحمدالله پروژه فعال بوده و سال بعد ۱۰ کیلومتر از این مسیر را تا اجرای مرحله آسفالت پروژه پیش خواهیم برد و تحویل مردم عزیز استان خواهیم داد.

وی به پروژه کلور - درام اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی با توپوگرافی سخت در منطقه است ولی الحمدالله از ۳۲ کیلومتر که واگذار شده به غیر از ۹ کیلومتر ، پیمانکار پروژه کار را در دست گرفته و عملیات اجرایی در حال انجام است.

حیدری افزود: بالای ۱۱۰ نفر مشغول به کار در این پروژه بوده و بیش از ۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، بلدوزر ، کامیون ، غلتک و گریدر مشغول انجام عملیات اجرایی در این پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد:  الحمدالله امسال با پیگیری های استاندار پرتلاش استان برای این پروژه نزدیک ۱۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان تخصیص تا به امروز اتفاق افتاده و ما هم تخصیص ها را به پیمانکار ، مشاور پروژه و تملک اراضی هزینه کرده ایم.

وی گفت : با برنامه ریزی که کردیم عملیات روسازی (بیس ، سابیس لایه دوم ) و آسفالت ۱۶ کیلومتر از ۳۲ کیلومتر در سال بعد آغاز خواهد شد.

حیدری همچنین در خصوص پروژه راه ارتباطی هشتجین به سرچم افزود: با توجه به پیگیری های استاندار اردبیل و تامین اعتبار پروژه مقرر گردید پیمانکار پروژه راه ارتباطی هشتجین به سرچم با شروع فصل کاری با افزایش ماشین آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام و تا پایان تیرماه سال ۹۹ پروژه را آماده و جهت شروع عملیات اجرای آسفالت تحویل نماید و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز با انتخاب پیمانکار آسفالت نسبت به تکمیل و بهره برداری از پروژه که یکی از دغدغه ها و خواست های مردم این منطقه هست اقدام کنند.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این بازدید ضمن اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتبار لازم برای پروژه احداث باند دوم اردبیل به سرچم و پروژه احداث راه اصلی کلور به درام خواستار تسریع در اجرای روند عملیات اجرایی این پروژه ها شدند.